Adverteren 'nieuwe stijl' bij Parkstad Limburg Theaters

Adverteren, netwerken en genieten van mooie voorstellingen

Parkstad Limburg Theaters (PLT) profileert zich, als fusie-organisatie van twee stadstheaters, als een van de grootste theaterorganisaties van Nederland. Met circa 1000 events voor zo’n 280.000 bezoekers per jaar biedt PLT grote ruimte voor de ontwikkeling van de podiumkunsten, met de volle aandacht voor haar publiek. 

PLT neemt daartoe menigmaal een (co)producerende rol in bij nationale tournees, zowel in de kunsten als in het gekwalificeerde theaterentertainment. Met onze partnerfestivals Cultura Nova, ‘schrit_tmacher just dance’ en Parkstad Popstad voeren we vooruitstrevend, grensoverschrijdend en bij de regio passend podiumbeleid. Daarnaast vullen we regionaal steeds meer een ondersteunde functie in voor de amateurwereld.

 

Parkstad Limburg Theaters beschikt met Theater Heerlen en Theater Kerkrade over vijf goed toegeruste podia. In onze zalen, met capaciteiten variërend van 1.500 tot 80 bezoekers, voeren wij in hoge mate beleid uit dat ‘onze stad en onze regio vooruit wil helpen’. We richten ons daarbij primair op Parkstad Limburg e.o. (350.000 inwoners). Voor menig aanbod echter ook, in samenwerking met Maastricht, op de grotere Tripool-gemeenschap (600.000 inwoners). En met onze partners van over de grens tevens op de stadsregio Aken (550.000 inwoners). Na decennia van neergang benadert ons theaterleven inmiddels weer het niveau van vergelijkbare stedelijke gebieden.

 

Traditiegetrouw maken we ook dit jaar weer een seizoensbrochure, die met meer dan 370 pagina’s gerust een catalogus genoemd mag worden. In deze seizoensbrochure presenteren we honderden nieuwe voorstellingen, die we in theaterseizoen 20/21 mogen presenteren.

Met een oplage van 30.000 is onze ambitie om honderdduizenden nieuwe theaterfans te bereiken, Voornamelijk woonachtig in de Westelijke mijnstreek en het Limburgse Heuvelland. Alle hoogtepunten van ons seizoen zoals Waitress en Hello Dolly zullen daarbij uitgebreid aan bod komen.

We zijn trots op onze theaters en u als partner. Daarnaast zijn we erg verheugd met de komst van onze nieuwe seizoensbrochure én een nieuw concept van adverteren!. Graag willen we u de mogelijkheid bieden om uw bedrijf in onze editie onder de aandacht te brengen. Met uw bijdrage kunnen we de uitgave mogelijk maken. We stellen uw medewerking en steun aan het mogelijk maken van deze nieuwe uitgave zeer op prijs!

 

De seizoensbrochure van Parkstad Limburg Theaters is een kwalitatief duurzame uiting, die gericht wordt verspreid binnen ons klantenbestand van ruim 280.000 bezoekers. Hij verschijnt in een oplage van 30.000 exemplaren en blijft een heel seizoen actueel.

Buiten de verzending per post naar direct kernpubliek (ca 8.000 adressen) ligt de brochure (ca 10.000 exemplaren) ook op strategische plekken in Zuid-Limburg. Denk aan culturele partners als SCHUNCK*, bibliotheken en musea, maar ook aan gemeenten, cafés en wachtkamers. 

Voor een groot deel van ons publiek is de brochure de primaire bron van informatie. Met een advertentie wordt uw bedrijf wordt dus uitgelicht in een sterk, goedgelezen en bekeken medium, dat door de doelgroep positief wordt gewaardeerd en een jaar lang wordt bewaard.

 

Voor het theaterseizoen 2020/2021 bieden wij u graag onderstaande mogelijkheden

 

Pakket A Prijs: 2.750 euro 

 

Hele pagina binnenzijde omslag (pagina 2 of 3) advertentie 1/1 aflopend 120 x 165 mm

Ontvangst voor 2 personen tijdens Vriendenavond presentatie brochure

Ontvangst voor 2 personen tijdens seizoensopening ‘Hello Dolly’

2 vrijkaarten voor concert van De Dijk 

2 vrijkaarten voor carnavalsconcert Philharmonie Zuid-Nederland

 

 

Pakket B Prijs: 1.500 euro

Hele pagina binnenwerk advertentie 1/1 aflopend 120 x 165 mm

Ontvangst voor 2 personen tijdens Vriendenavond presentatie brochure

Ontvangst voor 2 personen tijdens seizoensopening ‘Hello Dolly’

2 vrijkaarten voor concert van De Dijk 

2 vrijkaarten voor carnavalsconcert Philharmonie Zuid-Nederland

 

Pakket C Prijs: 900 euro

Halve pagina binnenwerk advertentie 1/2 95 x 69 mm

Ontvangst voor 2 personen tijdens Vriendenavond presentatie brochure

Ontvangst voor 2 personen tijdens seizoensopening ‘Hello Dolly’

2 vrijkaarten voor concert van De Dijk 

2 vrijkaarten voor carnavalsconcert Philharmonie Zuid-Nederland

 

Bovenstaande prijzen zijn op basis van door u aangeleverde digitaal opgemaakte bestanden voor uw advertentie en exclusief 21% btw.

Advertentie-ontwerp/opmaak kunnen wij ook voor u verzorgen; prijzen hiervoor op aanvraag. 

 

Download hieronder onze tarievenlijst óf maak uw interesse kenbaar via onderstaand formulier en wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met u op

 

Let op! Heeft u vragen over het programma van Parkstad Limburg Theaters of heeft u vragen over aangekochte kaarten voor voorstellingen welke vanwege Corona geen doorgang kunnen vinden, gebruik dan NIET onderstaand formulier maar volg deze link: 

https://www.plt.nl/over-plt/openingstijden-contactinformatie

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Download
Adverteren 2020:2021.pdf
Adobe Acrobat document 646.3 KB

 Gebruik onderstaande share buttons om deze pagina te delen in uw eigen social network óf via mail